Koers
Grafiek
Analyse

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   AanmeldenAanmelden 
 ProfielProfiel   Log in om uw privé berichten te bekijkenLog in om uw privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

VisualMED Clinical Solutions US92844G1013
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 331, 332, 333  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Wallstreetweb.nl Forum Index -> Pennystocks
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
clefasm

BerichtGeplaatst: Do Apr 20, 2017 5:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De laatste dagen zijn er veel aandelen verhandeld.
Vandaag alleen al 8milj!

Wat is er gaande?
Iemand enig idee?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
automationfreak

BerichtGeplaatst: Ma Apr 24, 2017 10:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

Goedemorgen!

Bij Visual Healthcare is hetzelfde aan de hand. Het zijn de penny-stock spelers die proberen de koers omhoog te manupuleren, zodat ze er wat mee kunnen verdienen. De omzetten in geld zijn gering, het gaat om honderden (VSHC)/paar duizend euro (VMCS) max.

De enige hoop die ik hier nog heb is dat er een koper voor de technologie/de ondernemingen opduikt.

Groet.
Reessink

BerichtGeplaatst: Wo Jan 03, 2018 5:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,

Iemand nog iets nieuws gehoord...... ?

Groet,

René
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
robsonopa

BerichtGeplaatst: Wo Jan 03, 2018 7:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ten eerste wens ik alle medestrijders een goed gezond en gelukkig nieuwjaar.
Ik vind het leuk dat er toch nog iemand met een berichtje komt. Ben benieuwd
of Automationfreak en Börsianer er nog zijn. Heb nog steeds aandelen .
groetjes,
Robsonopa
Naar boven
automationfreak

BerichtGeplaatst: Do Jan 04, 2018 9:13 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ook de beste wensen voor 2018 van mijn kant. Er is een aantal weken geleden nog kontakt geweest met Dab. Hij liet toen weten bezig te zijn met de jaarcijfers (gebroken boekjaar 2017) en dat die snel beschikbaar komen. Geen idee of Visualmed nog echte zaken doet. Dab zou de cijfers van VisualMED publiceren op de facebook pagina van VisualMED:

https://www.facebook.com/visualmed.clinical.solutions/

Groet.
tuf

BerichtGeplaatst: Do Jan 04, 2018 12:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,

Allemaal de beste wensen voor 2018
Fijn dat je nog wat post op deze site Automationfreak.

Op de site van Investorshub kon ik dit nog vinden wat betekend dat Dab al in september die belofte gedaan heeft.
Het zou mooi zijn wanneer hij een keer opening van zaken geeft zodat we weten of er nog toekomst inzit maar zolang hij zijn eigen site van VIsualMed niet opent heb ik er weinig vertrouwen in.

And here is more recent news from the CEO. It's from MAPS Facebook account, here's the link:

https://www.facebook.com/visualmed.clinical.solutions/

Visualmed Clinical Solutions Corp. April 13 2017
An annual report will be posted here at the beginning of July

Visualmed Clinical Solutions Corp. May 4 2017
Still on track to post a year-end report.

Visualmed Clinical Solutions Corp. August 11 2017
The company has began to explore how it could participates in some of the major in this year deals in artificial intelligence as it applies to Healthcare.

Visualmed Clinical Solutions Corp. September 10 2017
We are running late in terminating the annual reports we have to sell some accounting issues and we will be posting it soon.

Groet,
Tuf
Naar boven
Börsianer

BerichtGeplaatst: Di Jan 09, 2018 2:53 pm    Onderwerp: Visualmed Reageer met quote

Hallo Forumleden,

Ook ik kijk nog af en toe in mijn portefeuille naar de bewegingen van VMCS en VSHC en naar de berichten op de diverse forums.

Ik heb de aandelen nog en zie het eerlijk gezegd als een klein wonder als het nog iets gaat worden.Hopelijk als ik met pensioen ga in een keer nog een opsteker uit onverwachte hoek?

gr

Börsianer
Naar boven
automationfreak

BerichtGeplaatst: Do Jul 19, 2018 8:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Goedemorgen, lang geleden dat hier iets te melden was, maar onlangs heeft Gerard Dab de jaarcijfers 2018 gepubliceerd en deze verzonden aan een aantal forumleden. Er staat niets in dat direct vertrouwen in de toekomst geeft, maar anderzijds bestaat Visualmed nog steeds. Ik zal proberen om hieronder wat info te plaatsen
automationfreak

BerichtGeplaatst: Do Jul 19, 2018 8:59 am    Onderwerp: Reageer met quote

Sorry, dat kopieren lukt me niet. Kort samengevat: vrijwel geen omzet (4 mille) en een verlies van 60 mille. Visualmed wordt overeind gehouden met leningen (van Dab?), inmiddels opgelopen naar $654.000. Blijkbaar heeft iemand er nog steeds vertrouwen in dat het wat wordt met VMCS, of dat het bedrijf verkocht kan worden.
automationfreak

BerichtGeplaatst: Do Jul 19, 2018 9:02 am    Onderwerp: Reageer met quote

Deze berichtjes kreeg ik nog doorgestuurd van een poster op dit forum. Dab blijft volhouden dat er nog waarde schuilt in de "intellectual property" en dat hij dat er misschien uit kan halen door VMCS te laten fuseren (merge) met een concurrent. De enige manier om de geleden verliezen (en Dab's leningen van $654.000) nog terug te halen.

Dab op 13/07/2018:
I just sent you the yearly financial statements as well as having sent it to a few shareholders.
The software never had any other value than diminishing value the value was in the commercial relationships which essentially we have lost or only remaining assets are the underlying intellectual property which may or may not have value depending on who the buyer would be.
In the meanwhile we've been invited to participate in some artificial intelligence initiative turn sad that Montreal as emergency world leader in the topic and so we will see if we can derive any value from this. another assets for my sis to of maintain a relationship through the two leading medical schools in Montreal.

Dab op 13/07/2018:
In order to monetize our losses we need to merge with a company in the same field. Unfortunately so far it's been a business where operators lose money rather than make money. We are still looking.

we are not a software company properly speaking we do not have an enabling technology we are a medical knowledge company with a portfolio of intellectual property some of which is still unique. even countries that have gone a long way towards automation like Denmark and the Netherlands are still way way short of the intelligence that are workflow would permit in improving care in the specially reducing medical errors drug errors.

our issue is not the one that is business-related it has to do with a general sense of civilization the public which reacts angrily when certain rights are being threatened doesn't seem to have any kind of Consciousness that their medical care is completely lacking when you compare it to what science could accomplish.
Public opinion in Western countries attributes medical errors simply too bad luck and doesn't consider it preventable.

We are looking towards teaming up with some of the vast Networks working on an artificial intelligence in Montreal which have raised almost a billion dollars from Canadian public funds.

Gerard
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Wallstreetweb.nl Forum Index -> Pennystocks Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 331, 332, 333  Volgende
Pagina 332 van 333

Ga naar:  
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls