Koers
Grafiek
Analyse

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   AanmeldenAanmelden 
 ProfielProfiel   Log in om uw privé berichten te bekijkenLog in om uw privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

VisualMED Clinical Solutions US92844G1013
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 334, 335, 336  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Wallstreetweb.nl Forum Index -> Pennystocks
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
automationfreak

BerichtGeplaatst: Za Jan 05, 2019 1:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Opnieuw nieuws van Gerard Dab via de Facebook pagina van Visualmed. Ik zag het omdat iemand het al op Ihub had gezet. Research in Polen, government grants and loans van 2-2,5 miljoen en blokchain in de toekomst. Dit gaat de goede kant op.

Gerard Dab
Vandaag om 01:39

Dear stakeholders and fellow shareholders In response to your many recent inquiries let me review where we stand at the onset of this new year. The company is and has been very much active, looking to revive its medical automation business after many lean years. It still holds a portfolio of valuable intellectual property regarding prevention of adverse drug events (ADE) as well as workflow solutions in the in- patient clinical setting. Since 2017 we have taken advantage of the fact that our university affiliates are world leaders in machine learning and Artificial intelligence. We are in the process of bringing our applications up to date with artificial intelligence as well as new advances in big data analysis. The medical planning is being done in Montreal, programming will be outsourced to a Polish company for obvious benefit in terms of quality and cost-saving. We are also in the process of taking our intelligent applications originally created for clinicians and making them available to patients and citizens concerned about their health. This initiative has significant government support. We have been qualified for public funding in the amounts of 2- 2,25M most of which is made of government loans and grants. The main reason for our set back between 2011 and 2016 had been a major shift in government priorities away from seeking better outcomes and reducing deadly adverse drug events to a single-minded focus on the issue of insurance and access to care. Of course, access is an important issue but not one that benefit our clinical improvement business. Now that the issue of access has been resolved there is a renewed interest in finding solutions to our deteriorating quality of care. After 20 years of massive investments in all kinds of information technology, mostly obsolete, by health boards and hospitals, the number of deadly ADEs, adverse drug events, has not decreased in the United States and Canada. Every year half a million people continue to die from preventable adverse drug event because the combination of prescriptions is not properly monitored neither by physicians nor pharmacists. It remains the same number of preventable deaths that had been referenced in the watershed 1999 National Institute of Health report titled: “To Err is Human”. VisualMED is now turning to new advances in artificial intelligence and machine learning and possibly eventually blockchain. This makes it possible for us to put in the hands of individual patients, the very same technology tools that they can now use to monitor their own health status and to some extent monitor their prescriptions and procedures. A we know most people are not health conscious, but we believe we can rebuild our business around mothers with children, people caring about aging parents and, yes perhaps, hypochondriacs. A few hundred thousand subscribers could support a viable business model. We shall see. With my best wishes for a Happy New year Gérard Dab
automationfreak

BerichtGeplaatst: Za Jan 05, 2019 2:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb net het bericht van Dab nog eens goed doorgelezen. Er staat eigenlijk heel veel info in en dit viel mij op:

1) Since 2017 we have taken advantage of the fact that our university affiliates are world leaders in machine learning and Artificial intelligence.
(volgens mij doelt Dab hier op McGill universiteit, die in diverse artikelen als leidend in Artificial Intelligence wordt aangehaald)

2) We are in the process of bringing our applications up to date with artificial intelligence as well as new advances in big data analysis.
(volgens mij zegt Dab hier dat de bestaande applications (de software modules voor ziekenhuizen, artsenpraktijken, pharmacies) worden ge-update met AI toepassing en big data; Visualmed blijft dus ook op haar oude terrein actief)

3) We are also in the process of taking our intelligent applications originally created for clinicians and making them available to patients and citizens concerned about their health. This initiative has significant government support.
(Visualmed gaat apps ontwikkelen voor de patient/consument en blijkbaar is daar veel subsidie voor beschikbaar)

4) Of course, access is an important issue but not one that benefit our clinical improvement business. Now that the issue of access has been resolved there is a renewed interest.......
(blijkbaar kende Canada net als Nederland het probleem van het delen van patient-info tussen zorgverleners; ik begrijp dat dit niet meer speelt in Canada?)

5) VisualMED is now turning to new advances in artificial intelligence and machine learning and possibly eventually blockchain. This makes it possible for us to put in the hands of individual patients, the very same technology tools that they can now use to monitor their own health status and to some extent monitor their prescriptions and procedures.
(wow, we weten dat Dab flink kan overdrijven, maar wat hij hier zegt zou de markt op z'n kop zetten; dit is niet vergelijkbaar met welke suffe consumenten-app dan ook)

6) A few hundred thousand subscribers could support a viable business model.
(wel nog even doen, maar als McGill met z'n ziekenhuizen hier achter staat is dat zeker haalbaar)

Zoals Dab zegt: We shall see.
Het wordt een interessante tijd voor VMCS.
Börsianer

BerichtGeplaatst: Za Jan 05, 2019 2:41 pm    Onderwerp: vmcs Reageer met quote

Automationfreak,

Bedankt voor de info.

Gerard Dab is nu toch wel heel concreet met het noemen van bedragen en medewerking vanuit Polen. Dit duidt er volgens mij op dat dit al een heel stuk concreter is.

Het verhaal is gezien de connecties uit het verleden wel te verklaren. VMCS heeft altijd al samengewerkt met MCGill.

Ik geloof echt dat de mogelijkheden immens zijn.

Als voorbeeld:

We hebben het ook nodig om bijvoorbeeld bij ouder wordende ouders de techniek ons te laten helpen. We willen allemaal wel graag zorgen voor onze ouders maar door de noodzakelijkheid van bijvoorbeeld als echtpaar allebei te moeten werken om een normaal bestaan te kunnen leidden kan niet meer een kind zoals vroeger regelmatig op bezoek gaan enz.

Hopelijk gaat dit product iets worden wat een echte toegevoegde waarde heeft en dan zie ik zelfs wereldwijde mogelijkheden. Als het product mensen echt helpt dan wil je zoiets toch hebben.

We leven in een wereld van Apps en mogelijkheden en het zou mij echt verbazen dat mensen zo´n app niet willen en al die andere overbodige apps die er ter overvloede zijn accepteren. Het zal om de prijs gaan denk ik.
Maar het is een prijs voor je gezondheid...eigenlijk het belangrijkste.

Börsianer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
automationfreak

BerichtGeplaatst: Zo Jan 06, 2019 1:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo Borsianer,

Ik denk dat je gelijk hebt met je inschatting dat de mogelijkheden van Visualmed immens zijn. We weten inmiddels al heel wat over de nieuwe koers die Dab nu inslaat. De partner van Visualmed is dus opnieuw McGill university. Visualmed zou ook niet nog eens overheidsfunding van 2,25 miljoen krijgen als ze niet iets "kunnen laten zien". Dat ze het programmeer werk in Polen laten uitvoeren begrijp ik. Het belangrijkste werk vindt plaats in Montreal en ik moet me sterk vergissen als dat niet door Medicool Health Systems (voorheen Visualmed Research) wordt uitgevoerd. Medicool is nog steeds "active" en Michel Maksud is er nog steeds directeur.

https://www.canadacompany.info/canada?utm_term=Medicool-Health-Systems-Inc-brsyst%C3%88mes-De-Sant%C3%89-Medicool-Inc&utm_source=3742971#.WjPPKWSdWX0

https://newcities.org/the-big-picture-why-montreal-is-winning-the-ai-race/

Groet
Börsianer

BerichtGeplaatst: Ma Jan 07, 2019 9:10 am    Onderwerp: vmcs Reageer met quote

Goedemorgen,

Automationfreak bedankt voor de links.

De info bleef ook in het weekend binnenstromen.Op IHUB kwam iemand die schijnbaar dichter bij het vuur staat met wat info:

Is een Canadees.

EHRJunkie bericht dat hij vele mensen binnen Mcgill University kent en dat hij meer info probeert te verkrijgen en verder dat hij ook vindt dat VMCS nu zijn notering op de OTC beurs in orde moet maken en met een goed werkende website moet komen.

Hij spreekt van de mogelijkheid dat we hier weer te maken krijgen met een 100 miljoen dollar firma.Zoals voorheen al vermeld mits dit een app gaat worden die waarde toevoegt zijn dat geen ondenkbare situaties.

Ik vraag me eerlijk gezegd af waarom er bij VMCS koerstechnisch zo weinig gebeurt en bij VSHC de koers op en neer gaat waar eigenlijk geen leven meer in de brouwerij is.

Ik verwacht dat VMCS op basis van de laatste info wat meer in de kijker gaat geraken en hoop dat natuurlijk ook.Vele ontwikkelingen uit het verleden zijn eenvoudig niet tot doorontwikkeling gekomen door diverse verkeerde beslissingen die buiten de macht van vmcs lagen.Hoop met een fris team en ondersteuning van professionele programmeurs en universiteitsondersteuning dat het gaat veranderen.De klant kan nu straks direkt zelf bepalen en men is minder afhankelijk van samenwerkingen met organisaties die vaak iets anders voor oog hadden.

Börsianer
Naar boven
tuf

BerichtGeplaatst: Di Jan 29, 2019 2:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Goedemiddag,

Bericht op IHUB wat betrekking heeft op VSHC
Zou dit ook nog van invloed kunnen zijn op VMCS?

https://twitter.com/venture_society/status/1089977389520695296?s=21

Groet,
Tuf
Naar boven
Börsianer

BerichtGeplaatst: Di Jan 29, 2019 3:01 pm    Onderwerp: vmcs Reageer met quote

Goedemiddag Tuf,

Bij VSHC heeft in 2018 een partij Custodianship aangevraagd bij de rechtbank.

Het komt hierop neer dat een iemand bij een beursgenoteerd bedrijf ,zoals VSHC dat is en die al heel veel jaren inactief zijn, het bestuur van de firma over wil nemen. Hiervoor heb je toestemming van de rechtbank nodig.

Dat is deze firma gelukt

Daaruit vloeien de details zoals jij die in vorig bericht hebt gepost voort.

Gerard Dab is op de hoogte van wat er speelt bij VSHC en het stoort hem schijnbaar niet. Ondanks zijn vele aandelen. Nieuwe ontwikkelingen bij VSHC zouden hem in de kaart spelen stelt hij.

VMCS staat hier los van volgens Dab. Hij heeft de controle over de aandelen bij VMCS stelt hij.

Zoals je wellicht weet is VMCS weer geupdatet met de cijfers van 2018.
Dan kun je dus geen custodianship aanvragen.

Dat komt hoogstwaarschijnlijk vanwege de nieuwe ontwikkelingen die we aan de hand van publicaties, die Dab heeft gedaan, hebben vernomen. Het is bij nieuwe ontwikkelingen zorg om weer actueel te worden wat betreft je beursnoteringseisen. Dab moet zorgen dat zijn notering weer in orde is en hij moet eigenlijk ook aan de hand van echte persberichten de wereld laten zien dat er weer ontwikkelingen zijn.

Waarom niet groots melden dat je mogelijk aanspraak maakt op 2-2,25 miljoen subsidiegelden uit Canada omdat AI in Montreal zo ondersteund wordt? Waarom niet groots melden dat je Europese partners hebt? Waarom geen werkende website?

Wat VSHC betreft kan ik je alleen maar aanraden je meer te verdiepen in eerdere custodianship zaken. Het is niet zeker dat er uit het nieuwe VSHC een nieuwe activiteit gaat ontstaan. Er wordt gewaarschuwd op dezelfde forums/ twitter reacties voor verdere aandelenuitgifte.

Ik probeer momenteel wat info uit Canada te krijgen omtrent VMCS

VSHC is wat mij betreft over en uit.

gr

Hans
Naar boven
eds94055

BerichtGeplaatst: Di Jan 29, 2019 3:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

VSHC bezit toch een gans hoop (hoeveel?) aandelen VMCS of vergis ik mij?
Dus eigenlijk bekomt de nieuwe eigenaar van VSHC op die manier (goedkoop?) aan een hoopje VMCS-aandelen?

Of heeft VSHC nog iets anders belangrijk in hun portefeuille?
Naar boven
Börsianer

BerichtGeplaatst: Di Jan 29, 2019 3:41 pm    Onderwerp: vmcs Reageer met quote

Hallo Eds,

Dat is ook wat mij eigenlijk al de tijd aan VSHC interesseerde maar die gedachte schijnt niet meer te kloppen. Is schijnbaar achterhaalde materie.

We gaan het zien als er nieuwe cijfers gaan volgen bij ofwel VMCS ofwel VSHC in de vorm ban een nieuwe identiteit.

VSHC is dissolved.Wat dit wettelijk precies inhoudt kan ik niet zeggen.

Börsianer
Naar boven
tuf

BerichtGeplaatst: Do Jan 31, 2019 10:56 am    Onderwerp: Reageer met quote

Bericht van EHRjunkie op IHUB

https://investorshub.advfn.com/boards/profilea.aspx?user=220682

Groet,
Tuf
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Wallstreetweb.nl Forum Index -> Pennystocks Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 334, 335, 336  Volgende
Pagina 335 van 336

Ga naar:  
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls