Koers
Grafiek
Analyse

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   AanmeldenAanmelden 
 ProfielProfiel   Log in om uw privé berichten te bekijkenLog in om uw privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

CYOP Systems International Inc (CYOS.OB)
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 207, 208, 209  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Wallstreetweb.nl Forum Index -> Pennystocks
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
erds48

BerichtGeplaatst: Ma Jun 27, 2005 11:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Publicatiedatum: 27-6-2005 13:05

Brits MAPS krijgt marktwaarde van euro 7 mrd
Het Britse MAPS Partygaming is vandaag voor 116 pence per aandeel naar de Londense beurs gegaan. Daarmee komt de marktwaarde van het bedrijf op GBP 4,64 mrd (circa euro 7 mrd). Voor de Britse aandelenmarkt is het de grootste beursgang in vier jaar tijd. Partygaming wordt opgenomen in de toonaangevende FTSE-100-index.

De opbrengst voor de aandeelhouders komt op GBP 906 mln, exclusief een greenshoe-optie van 115,3 mln aandelen.

Partygaming levert bankiers Ł 43 mln op
Portret:Van aanstaand MAPS naar gezochte crimineel
Achtergrond: De nieuwe goudkoorts heet MAPS
MAPS treedt uit de schemering
Het aandeel steeg maandag bij aanvang van de handel op de beurs van Londen tot 11%. Rond 10.00 uur noteerde het aandeel 9,5 pence hoger op 125,5 pence. Eerder werd op 129 pence het hoogste niveau van de dag bereikt op basis waarvan het bedrijf een marktwaarde heeft van GBP 5,2 mrd.

Omstreden

De beursgang is niet geheel onomstreden. In de Verenigde Staten zijn de activiteiten van het bedrijf illegaal. In het prospectus bij de beursgang heeft Partygaming gewaarschuwd dat het bedrijf en haar bestuurders in de Verenigde Staten kunnen worden aangeklaagd.

In zeven staten is het gokken via internet al verboden. Toch haalt Partygaming nog altijd 87% van de inkomsten uit de Verenigde Staten. Wanneer het verbod in de VS algemeen wordt, dreigen deze inkomsten te verdwijnen.

Goklustigen

De omzet van het bedrijf verviervoudigde vorig jaar naar $ 600 mln. In maart waren er in totaal 411.000 goklustigen die actief waren op de site. De winst bedroeg vorig jaar $ 348,5 mln.

Beleggers moeten de winstgevendheid van het bedrijf afwegen tegen de risico's op juridisch gebied. Vooralsnog lijkt het bedrijf het voordeel van de twijfel te krijgen. Beleggers hebben al meer aandelen besteld dan de 781,8 mln die Partygaming aanbiedt.

Schatrijk

De onderneming is eigendom van een aantal managers en twee externe adviseurs. Bestuurslid Anurag Dikshit (33), verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering, heeft 40% van het bedrijf in handen.

De opbrengst van de beursgang zal de aandeelhouders schatrijk maken. Een deel gaat ook naar een fonds voor de 1100 werknemers in Londen, Gibraltar - waar het hoofdkantoor zetelt - en India.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
WOUT

BerichtGeplaatst: Di Jun 28, 2005 12:17 am    Onderwerp: Reageer met quote

Oei, dat is sneller als voorzien!!! Maar ik vind het niet erg, het aandeel van partygaming is gestegen, dus dat wil zeggen dat er toch wel vertrouwen is. Benieuwd wat voor effect dit morgen gaat hebben op de koers van CYOS...
rony

BerichtGeplaatst: Di Jun 28, 2005 12:59 am    Onderwerp: Reageer met quote

wat is weeral een IPO ?
Naar boven
Gobi's

BerichtGeplaatst: Di Jun 28, 2005 1:06 am    Onderwerp: Reageer met quote

Een beursintroductie.

Gobi's
Naar boven
hoof

BerichtGeplaatst: Di Jun 28, 2005 2:00 am    Onderwerp: Reageer met quote

HEB ER VANDAAG NOG EEN 140000 STUKKEN BIJ GEKOCHT OP 0,045

heb hier echt vertrouwen in !!!!! Laughing Laughing Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
lemuppet

BerichtGeplaatst: Di Jun 28, 2005 2:13 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,

Het is toch wel raar dat cyos de laatste dagen terug zakt met die ipo int vooruitzicht.
Hou mijn stukskes voorlopig ook goed vast.
Morgen zullen we weten welke kant het zal uitgaan zekers?
Indien ze nog lager gaan misschien een moment om bij te kopen?

We zien wel morgen

greetz,

lemuppet
Naar boven
hoof

BerichtGeplaatst: Di Jun 28, 2005 2:27 am    Onderwerp: Reageer met quote

IK PERSOONLIJK DENK DAT JE BETER MET CYOS BENT DAN MET CCHI !

hier zul je meer aan beleven , al wat je onder de 0,05 koopt is gewoon uitstekend !!!

groetjes ,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
lou

BerichtGeplaatst: Di Jun 28, 2005 11:17 am    Onderwerp: Reageer met quote

Wat heeft party gaming met cyos te maken?
WOUT

BerichtGeplaatst: Di Jun 28, 2005 11:27 am    Onderwerp: Reageer met quote

lou schreef:
Wat heeft party gaming met cyos te maken?

Partygaming beheert gokspelen op het internet, CYOS maakt de software voor deze gokspelen.
WOUT

BerichtGeplaatst: Di Jun 28, 2005 11:28 am    Onderwerp: Reageer met quote

Partygaming beheert MAPS en genereert hiermee enorme inkomsten, door de beursgang zijn de eigenaars schatrijk geworden.

Maar CYOS is naar mijn mening ook zeer sterk bezig en het beschikt over een aantal ijzersterke voordelen, voornamelijk door een aantal goede strategische keuzes.

Ten eerste maakt CYOS zelf de software, wat door het succes van gokken op het internet zeker een mooie toekomst heeft en waar de komende jaren nog enorm veel groei in zal zijn. Hier zitten ze dus sowieso goed, dit is trouwens ook hun “core business”.

Daarnaast hebben zij de mogelijkheid om inkomsten te verwerven via reclame op hun sites, die zeer druk bezocht zijn en dus heel goed zijn om advertenties op te plaatsen. Dit is een markt die zeer sterk opkomt, ook google (om maar een naam te noemen Very Happy ) gebruikt deze strategie om inkomsten te verwerven.

Daarnaast organiseren zij nu ook zelf gokspelen op het internet, en dit is iets nieuw (voor mij alleszins) dat uit de vorige pr bleek. Dit is immers zeer positief, dit is de manier waarop partygaming hun inkomsten verwerven en we weten allemaal hoeveel winst zij reeds maakten. CYOS doet dit nu dus ook! Daarbij komt dan nog eens dat zij dit onder andere in het Oosten (China en dergelijke) opgestart hebben, een onontgonnen gebied waar nog zeer veel mogelijk is. Uit de pr blijkt ook dat dit tot nog toe een enorm succes is.

Ik ben dus blij dat ik er terug in zit, na een korte rit in het begin van het CYOS-verhaal was ik telkens te laat om in te stappen. Maar van in het begin zie ik dit positief in, laat ons hopen dat dit verhaal een sprookje wordt. Alhoewel ik met een overname (wat volgens mij zeker tot de mogelijkheden behoort) ook niets zou inzitten.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Wallstreetweb.nl Forum Index -> Pennystocks Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 207, 208, 209  Volgende
Pagina 55 van 209

Ga naar:  
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls