Koers
Grafiek
Analyse

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   AanmeldenAanmelden 
 ProfielProfiel   Log in om uw privé berichten te bekijkenLog in om uw privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Sprinters

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Wallstreetweb.nl Forum Index -> Vraag & Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
cube1984

BerichtGeplaatst: Do Aug 06, 2009 11:25 am    Onderwerp: Sprinters Reageer met quote

Hallo,

Ik heb net effe de sprinters bestudeerd maar ik geraak er niet wijzer uit .

bv sprinter long 18 Royal dutch shell wat moet ik met er nu bij voorstellen iemand die me effe wat uitleg wil geven ?

Alvast bedankt
Cube Embarassed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Fullhouse

BerichtGeplaatst: Do Aug 06, 2009 7:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hoi Cube, wat wil je precies weten? sprinters verschillen volgens mij weinig van speeders of turbo's, behalve dat ze uit de stal van ing komen en niet abn of commerz. 18 duidt op het stoploss niveau, long op koop en voorts de hefboom even in de gaten houden. dat is de factor waarmee deze meer stijgt (of soms ook daalt ... Wink ) dan het onderliggende aandeel. Misschien heeft iemand anders praktijkervaring met sprinters. Geen idee hoe liquide deze zijn, maar in principe zou dat niet veel mogen uitmaken als ing hier behoorlijk markt in maakt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Wallstreetweb.nl Forum Index -> Vraag & Antwoord Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls