Koers
Grafiek
Analyse

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   AanmeldenAanmelden 
 ProfielProfiel   Log in om uw privé berichten te bekijkenLog in om uw privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

CYOP Systems International Inc (CYOS.OB)
Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 207, 208, 209  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Wallstreetweb.nl Forum Index -> Pennystocks
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
erds13

BerichtGeplaatst: Di Jan 18, 2005 11:56 pm    Onderwerp: CYOP Systems International Inc (CYOS.OB) Reageer met quote

ook iets van de otc beurs om op te volgen de volgende dagen lees de pr maar eens vandaag verschenen
CYOP Translates Software and Adds 90 New Games
Tuesday January 18, 12:33 pm ET
Crediplay Skill Games Now Available in 6 Languages

LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)--Jan. 18, 2005--CYOP Systems International Inc. (OTCBB:CYOS - News), the leading provider of online video games and tournaments of skill, is pleased to announce that it has localized its gaming site, licensed software, and licensed games in 6 languages.
The localization has included appropriate gaming and e-commerce translation of the software in English, Traditional Chinese, Simplified Chinese, French, Spanish and German, as well as the creation of a culturally specific websites targeting the aforesaid markets, including meta-tags, appropriate keywords and optimization.

A demonstration of the newly configured software may be viewed at http://demo.crediplay.com.

The Company recently added 90 new games to its suite of software, and will be integrating the recently announced Atari suite of products to its online offerings.

The Company is also proactively seeking out new partners who have large vertical portals and who are looking to add content and functionality to their web properties.

Mitch White, CEO of CYOP noted, "The localization of our products into these various marketplaces is a result of our strategy to globalize our products for the growing popularity of online gaming. Localization is more than just simple translation, as it encompasses the entire feel of the site and is about positioning our product with a consistent message that has continuity, focus and meaning. We will continue to adopt a pro-active policy of seeking out new partners, and maintaining a constant focus on providing quality entertainment at tremendous value, while keeping an eye on the bottom line and earning returns for our shareholders."

About CYOP

CYOP is a developer and provider of online skill-games and services for the online entertainment and gaming industries. CrediPlay, CYOP's licensed application, is an online transaction platform that is based on charging a fee for each game of skill played over the Internet. CYOP's central games portal, www.skillarcade.com, features virtual sports games, puzzles, card games, action games, strategy, driving, racing and adventure games where people play popular skill games against other players and compete in tournaments to win real money prizes.

For more information please visit www.cyopsystems.com.

This press release may contain forward-looking statements within the meaning of Section 27A of the Securities Act of 1933, Section 21E of the Exchange Act of 1934 and the provisions of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995 and is subject to safe harbor created by these sections. Actual results may differ materially due to a number of risks, including, but not limited to, technological and operational challenges, needs for additional capital, changes in consumer preferences, legal risks associated with Internet gaming and risks of governmental legislation and regulation, risks associated with market acceptance and technological changes, risks associated with dependence on software providers, URL providers, risks relating to international operations, and risks associated with competition. This document is not intended to be and is not an advertisement for any securities of the company.

CYOS - CYOP SYSTEMS INTL (OTCBB)
Date Open High Low Last Change Volume % Change
01/18/05 0.0022 0.0038 0.0019 0.0030 +0.0008 35908900 +36.36%
01/14/05 0.0029 0.0030 0.0021 0.0022 -0.0003 8523399 -12.00%
01/13/05 0.0034 0.0034 0.0023 0.0025 -0.0008 16075399 -24.24%
01/12/05 0.0025 0.0045 0.0025 0.0033 +0.0015 60615898 +83.33%
01/11/05 0.0021 0.0021 0.0018 0.0018 -0.0001 3400000 -5.26%\\

voor je een oordeel velt kijk ook eens naar de site van het bedrijf
dieke059

BerichtGeplaatst: Wo Feb 16, 2005 3:56 pm    Onderwerp: CYOP-SYSTEMS Reageer met quote

TICKER: CYOS

Vandaag opnieuw in de lift.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
erds13

BerichtGeplaatst: Wo Feb 16, 2005 4:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dieke ik heb die toen gekocht jammer genoeg voor een zeer klein bedrag
500000 stuks aan 0.0029 was voor 1450$ maar doe ze niet weg omdat iemand mij verteld heeft die in deze branche werkt dat het aandeel tegen het einde van het jaar aan 1$ zal staan maar dat verhaal heb ik al zo dikwijls gehoord dat ik zeg eerst zien en dan geloven maar momenteel loopt het zeer goed en zeker op deze korte tijd
maar ik heb een mooie winst voorlopig maar ik durf het niemand aanraden natuurlijk als het toch naar 1$ gaat dan roepen ze waarom er niet meer over geschreven maar ik zou niet graag iemand opzadelen met iets wat plots de diepte ingaat bij cmkx is dat in het verleden gebeurd en ik wil niet dezelfde fout maken

het is een aandeel voor de echte gokkers

groetjes erds

sorry dat ik niet dadelijk geantwoord heb maar ontzettend druk
erds13

BerichtGeplaatst: Wo Feb 16, 2005 4:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dieke misschien is dit het aandeel dat je SUPER RIJK KAN MAKEN maar ik durf er niet om wedden hoor!!!!!!!

erds
erds13

BerichtGeplaatst: Wo Feb 16, 2005 4:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dieke heb jij ze ook en ga je verkopen???? iktwijfel om er de helft van te verkopen????

ik kijk nog ff aan
erds
erds13

BerichtGeplaatst: Wo Feb 16, 2005 5:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

mijn trouwe engelbewaarder (koen) zegt onmiddelijk verkopen dus ik heb de helft verkocht

groetjes erds

winst is binnen en de helft gratis aandelen
verkocht aan 0.0118
dieke059

BerichtGeplaatst: Wo Feb 16, 2005 5:47 pm    Onderwerp: CYOP-SYSTEMS Reageer met quote

Ticker: CYOS.

ERDS, ik had gedacht vandaag in te stappen in dit fonds voor een gok.

Maar jij stapt er nu gedeeltelijk uit.

Ik wacht nog even af.

Trouwens, ik zag dat CONEXANT SYSTEMS ook weer in de lift zit.

2dagen met behoorlijke volumes.

Heb jij nog een oordeel over dit fonds?
Naar boven
erds13

BerichtGeplaatst: Wo Feb 16, 2005 5:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dieke,

cnxt absoluut niet verkopen dat gaat zeker terug boven de 2.50$ op korte termijn

erds groetjes

jij hebt precies dikwijls dezelfde keuze toeval.....
erds13

BerichtGeplaatst: Vr Feb 18, 2005 3:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hallo

cyos volledig verkocht nu het geld wat vrijgekomen is volledig in augusta steken wil er meer van hebben groeimogelijkheden op korte termijn zijn groter en zekerder

erds
Eton

BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2005 10:56 am    Onderwerp: Reageer met quote

CYOP Announces Addition to Board
Tuesday February 22, 5:54 pm ET
Randy Peterson Brings Experienced Leadership in Gaming

BEVERLY HILLS, Calif.--(BUSINESS WIRE)--Feb. 22, 2005--CYOP Systems International Inc. (OTCBB:CYOS - News), a leading provider of online video games and tournaments of skill, is pleased to announce that Mr. Randy Peterson has accepted and been appointed to the Company's Board of Directors.
The Company now has two independent directors with Mr. Peterson also joining the Company's audit and compensation committees.

Mr. Peterson, a retired police detective, has a distinguished reputation and is also a judicially recognized gaming expert. As a highly respected member of the gaming community, he is also the inventor of a number of games including skill-bingo and skill-MAPS.

Mr. Peterson will assist the Company on developing its entry into new product launches, providing solutions for technical issues relating to current research and development, and identifying commercial opportunities for the creation of strategic partnerships.

In 2005 it is estimated that more than $60 billion will be wagered on Internet MAPS sites, and according to MECN Reports, more than 60% of the industry experts surveyed believe that online MAPS will be the dominant offer in online MAPS in 2-3 years.

Mitch White, CEO of CYOP, stated, "Randy brings us depth and experience through his understanding of gaming, especially in the MAPS industry. His knowledge of this business, coupled with his keen sense for solid business opportunities are a welcome asset to our Board and we look forward to his input into our growth in the coming years."

About CYOP

CYOP is a developer and provider of online skill-games and services for the online entertainment and gaming industries. CrediPlay, CYOP's licensed application, is an online transaction platform that is based on charging a fee for each game of skill played over the Internet. CYOP's central games portal, www.skillarcade.com, features virtual games where people play popular skill games against other players and compete in tournaments to win real money prizes.

For more information please visit www.cyopsystems.com.

This press release may contain forward-looking statements within the meaning of Section 27A of the Securities Act of 1933, Section 21E of the Exchange Act of 1934 and the provisions of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995 and is subject to safe harbor created by these sections. Actual results may differ materially due to a number of risks, including, but not limited to, technological and operational challenges, needs for additional capital, risks associated with market acceptance and technological changes, risks associated with dependence on software providers, and risks associated with competition.

Play Games. Win Games. Make Money. (TM)

ciao!!!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Wallstreetweb.nl Forum Index -> Pennystocks Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 207, 208, 209  Volgende
Pagina 1 van 209

Ga naar:  
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls